Veelgestelde vragen
Verzending en levering
Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?
De bestelling wordt verstuurd na ontvangst van je betaling. Bij betaling via creditcard of PayPal en bestellingen op Amazon wordt de bestelling direct verstuurd. In het geval van overschrijvingen wordt de bestelling verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.
Levering met UPS duurt meestal 5 tot 7 werkdagen en je ontvangt een trackingnummer zodat je je pakket kunt volgen.
Welke verzendoptioes zijn er?
We bieden twee verzendmethoden aan: UPS Parcel Shipping en Global Shipping met Deutsche Post.
Onze wereldwijde verzendmethode is specifiek voor individuele kleine, lichtgewicht producten. Pakketten verzonden met Global Shipping zijn niet verzekerd en je ontvangt geen trackingnummer als je deze verzendmethode selecteert. Je kunt hier een lijst met prijzen voor wereldwijde verzending bekijken.
Als je UPS Parcel Shipping selecteert, is jouw pakket verzekerd en ontvang je een trackingnummer voor je bestelling.
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Als je UPS Parcel Shipping als verzendmethode hebt gekozen, ontvang je een automatische bevestigingsmail zodra jouw bestelling is verzonden. In deze e-mail vind je het trackingnummer, de verwachte bezorgdatum en een link om jouw bestelling te volgen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je map met spam of ongewenste e-mail.
Kan ik een willekeurig afleveradres kiezen?
Je kunt je huisadres invoeren, maar ook het adres van een pakketkluis, pakketwinkel of postkantoor. Controleer bij het plaatsen van je bestelling of je het juiste afleveradres hebt ingevoerd, want het afleveradres kan niet meer worden gewijzigd als het pakket eenmaal is verzonden.
Als je een fout ziet in het afleveradres nadat je pakket is verzonden, neem dan contact op via ons contactformulier.
Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het invoeren van de juiste aflevergegevens bij het plaatsen van je bestelling. Als het afleveradres dat wij ontvangen onjuist is en je bestelling niet kan worden afgeleverd, ben je zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van een nieuwe bestelling en het betalen van eventuele extra kosten.
Wat kan ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?
Als je bestelling niet binnen de door ons aangegeven termijn aankomt, neem dan contact op met de klantenservice via info@gusti-leer.nl met je bestelnummer.
Helaas kunnen niet-afgehaalde of onbestelbare zendingen niet opnieuw worden verzonden en worden ze terugbetaald (minus eventuele verwerkingskosten). Gegraveerde artikelen zijn hiervan uitgesloten, aangezien deze gepersonaliseerd zijn. Bij vragen kun je altijd per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.